7/11/2007

برادرا خواهرا سلام

برادرا خواهرا سلام
خدا هیچ بنده ای رو علیل نکنه ...به جان شما من گدا نیستم ... بچه اینجام نیستم ... همه چی داشتم زن بچه خونواده خونه و ...نمی دونم اهل کجایین ولی به مولا تو این راسته به هر کی رو انداختم تف کرد تو صورتم گفت نه ! می بخشین وقتتونو گرفتم خدا واسه هیچ مسلمونی نیاره همه چیم سوخته ... همه چیم رفته ... حالا دلم تنگ شده واسه خندیدن واسه اینکه نقشه بکشم به یکی بگم دوستت دارم واسه موهای سیام واسه یه زندگی معمولی ...سه سال از همه چی و همه کس گذشتم بدون اینکه خدا شاهده یه بار باهش حرف بزنم آخرش عشق سه سالم گفت برو بمیر-الاغ- تو هیچ غلطی نمی تونی بکنی ... تازه بهم ثابت شده به قول قانون سوم نیوتن هر عملی عکس العملی مساوی و در خلاف جهت داره هر چی من دوسش دارم حالش از من بهم می خوره ...خدا به سر شاهده دستم خالیه ... دستم از همه چی خالیه . فقط گیر 300 تومنم ... اگر داری بدی ؟!تا پل پردیس می رسم !؟
آخه چی بگم به تو ... همین ظهری با این چرتو پرتا 300 ازم گرفتی ... برو... برو -
ولی با اون 300 تومن باور کن -
مزاحم نشو ...برو دیگه -
آخه... با اون 300 تومن ...بابا عجب بدبختیه اونجا میدون شریعتی بود 300 گرفت آورد تا اینجا ... من می خوام برم پل پردیس ... یه سیصدی می خوای بدی پدرم در آوردی هر چی می دونستم واست ریختم بیرون
.
.
.
.
برادرا خواهرا سلام -
خدا هیچ بنده ای روعلیل نکنه ...به جان شما من گدا نیستم ... بچه اینجام نیستم ...همه چی داشتم

9 comments:

donafari said...

الهی به امید تو

Anonymous said...

نظر من ثبت نشد؟

Anonymous said...

یه کامنت دیگه هم فرستادم که وسط راه غیبش زد...بگذریم...امیدوارم اینجا به اون چیزی که میخوای برسی...در مورد داستانی که امروز قسمت اولش رو گذاشتم لطفا نظرت رو بگو...ممنونم...با سلام.

Anonymous said...

سلام
شاید این جوری بشه به بازگشت ماهی ها امید داشت
کاش گیر کار همین سیصد تومن بود

Anonymous said...

خانه ی خدا نزدیک ماست وتنهااثاث آن عشق است

Anonymous said...

سلام ماهي بزرگ عزيز ف
خيلي خوشحالم كه برگشتي ، مثل اينكه تو هم مثل من نتونستي از اينجا دل بكني ، مي دونم چه حالي داري ، من هم براي فرار از واقعيتها به اين دنياي مجازي ميام ،
برگشتنت مبارك ،

Anonymous said...

مي دوني ، گاهي اوقات آدم به شنيدن يه جمله " برو گمشو الاغ " هم راضيه .
يه چيزهايي هست تو دلم كه نمي تونم بيانشون كنم ،
فقط اينو هم به ياد داشته باش كه
بعضي ها به شنيدن جمله " برو گمشو الاغ " هم راضي هستند .

در پناه حق .

Anonymous said...

ابر سوخته....قسمت دوم.

Anonymous said...

na age faghat to begi narahat nemisham.
belakhare doostat peydat mikonan.negaran nabash
khoshhalam ke miay be webam.
up nemikonio?
doost dashtani