7/14/2007

در امتداد شب

هیچ وخت رومون نشد بگیم از کجا اومدیم ... منو یکی دونفره دیگه ....اینجا نسبتا هوای بهتری داره اما احساس می کنم اکسیژنش کمتر باشه .... نمی دونم !هر شب چند نفری خیره می شیم به کف آسمون و زل می زنیم بهم اما هیچی نمی گیم که ما از کجا اومدیم
یادم نمیاد حدودا چند ملیون سال نوری پیش بود؟! اما همش چشام به اون بالایه که بعد از رفتن ما چی شد ....؟
خوب یادمه ما چند نفر چند ساعت قبل از اون اتفاق بزرگ با یک موشک فضا پیمای واقعی از کهکشان راه شیری در رفتیم .... اومدیم اینجا تو کهکشان شمازه پی - 148 اینا خودشون می گن کهکشان آلدومین که به زبون ماها می شه : پل بزرگ
اینا تازگیا پی بردن تو هیچ سیاره ای از راه شیری و ....هیچ وخت زندگی نبوده یعنی شرایط زندگی نبوده ما هم هیچ به روی خودمون نیاوردیم که بیست سال اول زندگیمونو تو یکی از همین لعنتیا بودیم این خیلی خنده داره
اینجا یه جوراییه یعنی تو ... تو نیستی .... همه .... نه نمی تونم بگم نمی تونم نمی تونم معمولی رفتار کنم
کجایی ... بعد اون انفجار بزرگ تو چی شدی ؟ هی می خوام بمیرم اما اینجا کسی نمی میره اینجا هنوز مرگی وجود نداره ... به من نمی گی ؟ تو بهشتی یا جهنم
من اینجا به شغل شریف خوانندگی مشغولم درآمدش خیلی نیست در حدیه که شبا بتونم یکی دو بطری مشروب بخرم که بشه تا صبح شعر بگم و بخونم شبا رو دوست دارم نمی خوام صب بشه یک سری از بدبخت بیچاره های اینجارو جمع می کنم دور خودم واسشون از قصه های اون روزا می گم و اینام به خیال خودشون دارن افسانه می شنون کیف می کنن...اینجا همش مستم اینجا دیگه الکل گنا نداره ... آها می خواستم اینو بگم کاشکی تو هم می یومدی می دیدی چقدر خنده داره وقتی وسط شعرام یه دفه اسمتومی گم و اینا نمی فهمن ... چه جوری به هم نگاه می کنن ... اینا خلن . اسم تو خیلی قشنگه اینا نمی فهمن
می دونی چند ملیون سال نوریه که ندیدمت ... از وقتی داداشت زنگ زد و گفت دیگه اونورا آفتابی نشم ... اشتباه کردم .... باید منم می مردم . همیشه خودم مقصر می دونم که همتونو ول کردم و اومدم اینجا ... دو سه روزه دیگه مشروب نمی خورم ... پولشو دارم جمع می کنم می خوام پولامو رو هم بذارم یه سری وسایل تعمیری بخرم ... باید اون موشک لعنتی رو درست کنم یک سری کارت بنزینم دزدیدم باکشو پر کنم ... بالاخره می یام دیر یا زود بذار اینم بگم نه ولش کن لوس می شی ... نه نه اصلن باشه می گم این روزا خوب می فهمم بدون تو می شه زنده بود اما انگار نمی شه زندگی کرد

20 comments:

Anonymous said...

اينو چه خوب گفتي كه :
بدون بعضي ها ميشه ميشه زنده موند ، اما نميشه زندگي كرد .

Anonymous said...

khoneye jadid mobarak mahi bozorg!

harkoja hastam basham
aseman male man ast
panjereh ...fekr... hava ...ESHGH ...zamin male man ast
che ahamiat darad gah agar mirouyand gharchhaye ghorbat!

az khondane matnet in omad too zehnam!! hamin

shado ba taravat bashi

Anonymous said...

اول شازده کوچولو میاد تو ذهنم
یه حس که سخته فهمش برای من ولی قشنگه
فکر می کنم دیگه اجازه داریم لینکت کنیم

Anonymous said...

hi honey.
how a nice place.so good.
thanx for your returning my beautiful big fish.

Anonymous said...

ماهی بزرگه کوچولوی من خوبی؟
قالب وبلاگت بی نهایت زیبا و آرامش بخش شده و دیگه زیبایی مطالبش رو تکمیل کرد.
شاد باشی.
مرسی که منو یادت نرفت
پس شکلک ها کوش؟!:)

Unknown said...

salam khofi mobarak makane jadid injam khili khofo jalebe chon to hasti!!! ;)
kholase inke man 2shanbe ayande ye emtehane tavighi daram bayad khar bezanam barash sakhte:D
miyam dobare bazam mobarak merc ke omadi pish man;)

Anonymous said...

سلام
ممنون که سر میزنی و میخونی بی سر و ته های منو
ببخشید که کم سر میزنم
نوشته هات به خصوص 2 تای آخر خیلی خوب بود.

Anonymous said...

ابر سوخته...پایان.میرم که متنت رو یه بار خوندم...میرم باز بخونمش...با سلام.

Anonymous said...

سلام ،

يه پيشنهاد دارم ، بهتر نيست وبلاگت رو تو بلاگفا ايجاد كني .
امكانات بلاگفا خيلي بهتر از بقيه هست .
اينجا يه جوريه .

هنوزم كه خيلي از بچه ها آدرس شما رو پيدا نكردند ، هنوز فرصت هست جاتو عوض كني .

Anonymous said...

salam.
midooni dafeye chandome ke miam inja o ghabl az inke betoonam nazar bedam ye chizi pish miad ke beram?
pas bebakhsh.
in nazaro faghat vase mazerat khahio salam neveshtam.
rasti chera ye webloge no?
chera hamoonn ghablie na?

Anonymous said...

hamishe hamin boode o bazam hamine.. dalile zendegi kardane adam ye chize.. vaghti oon chizo hata vase modati peyda mikonan o bad az dast midan, mifahman ke mishe zende bood ama nemishe...
aroom bash. in hame ashoftegi vase chie akhe?

Anonymous said...

rasti man room mishe begam az koja oomadam ;)

Anonymous said...

سلام
بالاخره درس ها مجال آپ کردن دادند
سری بزنید

Anonymous said...

kheyli jaleb bood!
makhsoosan karte sookhtE..!
movafagh bashi...

Anonymous said...

طبق آخرین اخبار رسیده از خبر گزاری های کله گنده
یکی دیگه از بزرگترین فجایع تاریچ به وقوع پیوست.
به گزارش خبرنگار سی.ان.ان این واقعه خساراته زیادی رو در روح و روان ملت داشته
و اون چیزی نیست جز...
آپ شدن خراب شده
سر بزنین تا در جریان عمق فاجعه قرار بگیرین

Anonymous said...

: سلام
خوبی؟ چه خبرا؟
ادرس بلاگو عوض کردی؟... [تعجب]

http://donafare.blogfa.com/
??????

Anonymous said...

سلام
يه چيز مجبورم كرد امروز "موقتاً" سكوتمو بشكنم....
بازم همون "خوزستان من"....!
جالبه که سایت پارسی بلاگ بلافاصله این گلایه های خوزستان من (نخلها...) رو منتخب اعلام کرد.....
.

Anonymous said...

سلام
"اخراجی ها...تحریف شهادت"
چند خطی نوشته م درباره "شهدای اخراجی"
با در نظر داشتن نارسایی های این فیلم آیا واقعا باید "ضدارزشی" دونستش؟
[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]

Anonymous said...

به روزم دوست من...ایام به کام....با سلام.

غريب آشنا said...

سلام
نميدونم منو به خاطر داري يا نه؟
بهر حال برا تبريك عيد خدمت رسيده م : سال نو پيشاپيش مبارك. سالي خوش برات آرزو ميكنم پر از شادي و سلامتي. گاهي اگه فرصت كردي طرفاي ما هم بيا . بروزم بعد از مدتها